Surinaamse vrouw doet beklag na rampbestelling Wolly’s

wollys, bestelling, suriname

De Surinaamse Priscilla Sheila kreeg de schrik van haar leven toen zij haar bestelling van fastfoodrestaurant Wolly’s voor onder andere haar kinderen in ontvangst nam. De bestelling was te laat, een grote bende en tot overmaat van ramp ook nog eens incompleet. De vrouw doet vandaag haar beklag op social media.

Sheila bestelde afgelopen dinsdag 52 porties patat en shoarma bij Wolly’s aan de Coppenamestraat in Suriname. De bestelling zou de volgende dag, woensdag, tussen 09:30 uur en 10:00 uur bezorgd worden. Die dag werd de vrouw om 10:00 uur gebeld door de supervisor van het bedrijf met de mededeling dat de bestelling niet op het afgesproken tijdstip bezorgd kon worden. “Ze vroeg me naar mijn begrip omdat ze het ontzettend druk hadden. En vroeg ook hoeveel tijd ik haar nog kan geven. Ik gaf aan dat ik het dan om hooguit half 11 wil hebben, want de kinderen moeten eten”, schrijft Sheila op Facebook.

Om 10:30 uur was er nog geen bestelling geleverd. Sheila werd toen, na eerst zelf te hebben gebeld, rond 11:00 uur teruggebeld door een tweede supervisor van Wolly’s. Hij vertelde haar dat de taxi inmiddels onderweg was met de bestelling. Rond 12:00 uur werd de bestelling uiteindelijk geleverd, maar toen begon het drama pas echt. “Toen ik het eten kreeg, kreeg ik gewoon de schrik van mijn leven. Het leek er soms wel op alsof er eten was verpakt voor varkens en niet voor kinderen. En als dat niet genoeg was, was er een tekort aan porties, er was geen bestek en geen servet”, aldus Sheila. Tot overmaat van ramp moest de vrouw ook nog SRD 53 betalen voor de taxi die de bestelling kwam bezorgen.

Sheila nam direct contact op met het bedrijf om haar beklag te doen. Haar werd de belofte gedaan dat de overige porties en het bestek alsnog spoedig geleverd zouden worden. “Ik wachtte en wachtte en pas na 1 uur, toen de school uit was, kwam de taxi aan met bestek en de rest van de porties.”

De vrouw maakte foto’s van de geleverde bestelling en heeft deze naar de desbetreffende supervisor gestuurd. De afbeeldingen zijn doorgezet naar de directie van Wolly’s. Sheila is toegezegd dat er contact met haar opgenomen zou worden, wat tot op heden nog niet gebeurd is.

UPDATE:

Wolly’s heeft inmiddels gereageerd op het incident en via Facebook zijn verontschuldigingen aangeboden aan Sheila. “Onze welgemeende excuses hiervoor. Dit kan inderdaad niet door de beugel. De winkel was ook gesloten vanwege de drukte, de directie is niet op de hoogte hiervan en neemt contact met u op maandag.”

Wolly's N.V. Ik wilde dit niet doen, maar ben nu wel genoodzaakt het te doen. Afgelopen week had ik eten bij Wolly's aan…

Geplaatst door Priscilla Sheila op Zaterdag 22 december 2018